söndag 12 juli 2009

Positiva Anna i dagens Aftonbladet

I morse när jag stod på Stockholms centralstation och skulle välja lite färdlektyr så ryggade jag till när jag såg ett bekant ansikte på Aftonbladets framsida. När jag tittade närmare såg jag att det var Anna J.D. Jacobsson som skriver bloggen Vägen från 137 kg. Anna har lyckats med den helt enastående bedriften att gå ner 60 kilomed sin egen variant av LCHF. Det bör även tilläggas att det var efter att ha sträckläst hennes blogg som jag själv började äta på detta vis. Annas ständigt positiva inlägg och inspirerande resa gör hennes blogg värd att sträckläsa långt in på småtimmarna oavsett om man har för avsikt att gå ner i vikt eller behöver ett par positiva visdomsord! Grattis Anna för att du har hittat ditt sätt att leva ditt liv på bästa möjliga vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar