onsdag 8 juli 2009

Grilllmys och kvällspromenad

Oh vilken trevlig kväll.Härligt sällskap och god mat! Jag kunde göra en skön sortie när vi skulle förflytta oss från utegården till lägenheten där desserten skulle serveras. Då tackade jag för mig och gick. Men innan jag begav mig hemmåt tog jag en avstickare runt en närliggande park. Så det blev en härlig kvällspromenad innan jag landade hemma. Kort men det är en början.

Dagens mat:
Frukost: Två stekta ägg, bacon och stekta champinjoner
Lunch: Stekt laxfilé med blomkålspuré och strimlad vitkål
Mellanmål: En näve nötter (osaltade cashew, pecan och valnöt)
Middag:Två grillspätt med kycklingfilé, paprika,champinjoner och lök. Sallad och grillad halloumi

Jag är på det stora hela väldigt nöjd men jag vet inte riktigt vad det är jag äter.OM det är GI eller LCHF är lite rädd för att dra på med mer fett. Jaja vi får se vad vågen säger de närmsta veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar