fredag 17 juli 2009

En helt vanlig LCHF-dag

Dagen har flytit på bra. Vaknade utvilad idag igen och det är en fröjd att jobba utan att känna sig trött. Jag är den enda på jobbet som tar med mig mat medan de andra går ut och äter. Detta gör absolut inget eftersom man inte hinner att gå tillsammans. Men det roliga är att en av mina kollegor är så imponerad av mina matlådor så varje dag frågar han vad jag har med mig. Så muttrar han att han ska börja köpa dem av mig! Hahaha hur ofta hör man detta om mat som man går ner med.

Dagens mat:

Frukost: Gissa... Äggröra med en skvätt grädde och bacon.
Lunch: Rökt lax med romdressing och sallad på avokado, cocktailtomater och gurka.
Middag: Caesarsallad med den tokgoda Ken's Creamy Ceasar dressing (Finns på ICA, inga carbs!!) och en helt FANTASTISK parmesan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar