torsdag 9 juli 2009

IFORM Loppet

På tåget köpte jag två grymma tidningar som jag hann sluka. Den ena var Passion for Busienss och den andra I Form. I den senare så stod de att de kommer att genomföra ett lopp i Malmö den 1 september. Eftersom det både finns 5 resp. 10 km distanser så tänkte jag "Tja varför inte"? Så jag har anmält mig! Känns riktigt kul. Gött är också att samma tidning har ett kom i gång-program för just 5 km. Så nu hoppar jag på programmet och ser fram emot att springa mitt livs första lopp i september!

Dagens måltider:
Frukost: Äggröra på två ägg och en skvätt grädda, champinjoner och bacon
Lunch: Lite sallad med kyckling och fetaost
Middag: Fläskfilégryta med paprika, lök, champinjoner och grädde kryddad med sambal. Lite avokado och tomat till detta.

Var så sjukt hungrig på tåget att jag höll på att dö. Inte bra alls. Måste bli bättre på att planera mina måltider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar