lördag 11 juli 2009

Belöningar

Efter ytterligare en shoppingdag insåg jag att jag skulle bli helt ruinerad om jag skulle köpa allt som kom i min väg. Därmed ska jag utveckla ett litet belöningssystem som ger mig själv små gåvor allt eftersom kilona försvinner. Men en sak som jag bestämde mig för redan nu var att jag vill ha ett guldarmband och köpa till berlocker under resans gång. Jag minns att min mamma hade ett guldarmband som hon samlade berlocker på. Så jag pratade med henne och hon trollade fram ett enkelt armband och gav mig min första berlock, en nyckelpiga! Det var den berlocken jag mindes allra starkast så jag blev naturligtvis överlycklig. Det kompletta armbandet hade hon dock tappat för flera år sedan så det var ett under att nyckelpigan klarade sig undan.

Dagens mat:
Frukost: Äggröra på en skvättgrädde och lite köttfärs från igår samt lite ädelost.
Lunch: Stor sallad med rostbiff, kyckling, feta ost och lite keso med pesto. Det stod jag mig på hela eftermiddagen!
Middag: Stekt laxfilé med salld och lite cremé fraiche med ädelost.

Dagens motion
blev även idag strapatserna på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar