torsdag 16 juli 2009

Helgens icke existerande planer

Oh vilket sommarväder. I helgen är jag ledig och jag är sugen på att åka iväg någonstans för att få njuta av sommaren. Det känns som att sommaren rusar förbi när man sitter instängd på jobbet under dagarna. Det värsta är att jag har möjligheter att åka till västkusten, skärgården och skånes fina stränder. Men jag är inte sugen att visa upp mig i badkläder. Så det begränsar mig lite i mina valmöjligheter för vem vill sitta inne i stan när det är högsommarvärme? Jaja, jag har att göra oavsett så helt sysslolös lär jag väl inte bli i vilket fall som helst.

Dagens mat:

Frukost: Ett försök till omelett men blev någon märkligt. I alla fall bestånde av två ägg och en skvätt grädde samt en hemmagjord hamburgare (ja alltså bara köttet).
Lunch: Kycklinglår med coleslaw och gurka.
Middag: Rökt lax romsås gjord på creme fraiche och majo. Avokado, gurka och cocktailtomater

Dagens motion:
40 min kvällspromenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar