fredag 10 juli 2009

Härlig shopping i la stada

Efter en mycket lyckad shoppingeftermiddag med mamma då både löparskor, body butter med kokosdoft och en klocka inhandlades så drog jag med mamma på bio för att se prmiären av Brüno. Jag hade nog lite annorlunda förväntningar på filmen och jag kan kort och gott konstatera att de var de värsta 88 filmminutrar i hela mitt liv. Det finns saker och ting som jag gärna väljer att inte titta på med min mor. Vi sa INGENTING om filmen efteråt hahaha.

Idag har jag inte alls kännt av den här huvudvärken och enorma hungern som jag klagat på tidigare. Visst var jag hungrig men då hade det verkligen gått extremt lång tid efter mitt senaste mål.

Dagens mat:
Frukost: Äggröra med västerbottenost och lite grädde samt lite fläskfilé från gårdagens middag.
Lunch:Stekt kycklingfilé med avokado, tomat och ost.
Middag:Tacosallad bestående av hemmagjord gaucamole och cremè faiche-dressing. Vansinnigt gott!!!

Dagens motion blev en jäkla massa rännande på stan. Det fick duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar