tisdag 15 juni 2010

Kungligt!

Kronprinsessbröllopet närmar sig och jag slukar allt kungligt som kommer i min väg just nu.

Idag har jag tänkt att jag ska ta en promenad eller springa lite grann men av någon anledning har jag total vägrat. Det är något som riktigt tar emot. Jag inbillar mig att jag måste tvätta men inte ens när jag tänkte att jag bara går några varv i parken klädd i det jag har på mig nu så vägrar jag. Märkligt. Nya tag imorgon.

Om jag var missnöjd med gårdagens måltider så var jag desto belåtnare idag.

Frukost: Två hårdkokta ägg och tre baconskivor.
Lunch: Blomkålsgratäng och två kasslerskivor(SÅ GOTT!!)
Middag: Ugnsstekt kycklingfilé med täcke av Cantado och Creme fraiche till detta serverades smörstekta sockerärtor med charlottenlök och vitlök. Också detta supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar