tisdag 15 juni 2010

Böcker ska läsas utomhus

Idag köpte jag två böcker som jag verkligen är ivrig att sätta igång med. Den ena började läsa utomhus i solan innan regnet hittade ner hit. Det var en sån oerhörd njutning. Det var länge sedan jag kände en sån lycka och förväntan inför det som komma skall. Inte för att jag vet vad det är men för en gångs skull känner jag mig taggad att forma min framtid.

Jag ringde även ett telefonsamtal gällande tips på ett jobb som jag har spanat på och fick en sån enorm boost att jag nu MÅSTE söka det. Dessutom har jag lagt upp lite sommarplaner samt börja skriva i min anteckningsbok. Inget viktigt men små listor såsom exempelivs; Packlista till Malta, Sommarprojekt 2010 och Företag jag kan tänka mig att skicka en ansökan till etc. Saker som man kommer på för stunden, som ger en hopp och glädje.

Dessutom har jag lunchplaner imorgon med en vän, bara en sån sak får mig att känna mig lugn och tillfreds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar